ΘΕΜΑ: “ Ορισμός Αντιδημάρχων”
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο Δήμαρχος Νέας Προποντίδας
έχοντας υπόψη του:
1. Τα άρθρα 58 & 59 του Ν.3852/2010
2. Το άρθρο 282, παρ.16 του Ν.3852/2010
3. Τον Κώδικα Δήμων & Κοινοτήτων ( Ν.3463/2006, άρθρο 86)
4. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής του έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. για το Δήμο Νέας Προποντίδας,σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται σε 36.500 κατοίκους.
5. Το γεγονός ότι ο Δήμος Ν.Προποντίδας έχει τρεις ( 3 ) Δημοτικές Ενότητες.
α π ο φ α σ ί ζ ε ι…..
Ο Δήμαρχος Νέας Προποντίδας
έχοντας υπόψη του:
1. Τα άρθρα 58 & 59 του Ν.3852/2010
2. Το άρθρο 282, παρ.16 του Ν.3852/2010
3. Τον Κώδικα Δήμων & Κοινοτήτων ( Ν.3463/2006, άρθρο 86)
4. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής του έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. για το Δήμο Νέας Προποντίδας,σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται σε 36.500 κατοίκους.
5. Το γεγονός ότι ο Δήμος Ν.Προποντίδας έχει τρεις ( 3 ) Δημοτικές Ενότητες.
α π ο φ α σ ί ζ ε ι…..
Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Νέας Προποντίδας, με θητεία για το χρονικό διάστημα από 01.01.2013 έως 31.08.2014 της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και μεταβιβάζει σε αυτούς τις αρμοδιότητες που προβλέπονται από τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου, ως κάτωθι:
Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο και Αναπληρωτή του Δημάρχου τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Εμμανουήλ Καρρά του Δημητρίου και μεταβιβάζει σε αυτόν τις
παρακάτω καθ’ύλην αρμοδιότητες:
1. Της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών
Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των κάτωθι τμημάτων:
α. Προϋπολογισμού & Προμηθειών
β. Λογιστηρίου & Μισθοδοσίας
γ. Εσόδων & Περιουσίας
δ.Ταμείου ( εισπράξεις – πληρωμές )
2. Της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών
Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των κάτωθι τμημάτων:
α. Μελετών & Έργων Ύδρευσης – Άρδευσης & Αποχέτευσης
Εγγειοβελτιωτικών έργων & Ασφάλειας.
β. Μελετών Συγκοινωνιακών, Κτιριακών,
Ηλεκτρομηχανολογικών έργων & εγκαταστάσεων.
3. Του Τμήματος Ύδρευσης, Άρδευσης & Αποχέτευσης , ως και τις αρμοδιότητες α) ελέγχου & διαχείρισης των υπογείων και επιφανειακών αρδευτικών υδάτων, β) ελέγχου της εκτέλεσης εργασιών για την ανεύρεσηυπογείων υδάτων & έργων αξιοποίησης υδάτινων πόρων και γ) εξέτασης των αιτήσεων για τη χορήγηση αδειών χρήσης νερού και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης υδάτινων πόρων του Γραφείου Προστασίας Περιβάλλοντος &Υδροοικονομίας της Δ/νσης Ποιότητας Ζωής.
4. Του Τμήματος Παιδείας, Διά βίου Μάθησης & Πολιτισμού της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού.
5. Του Τμήματος Απασχόλησης & Τουρισμού της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο και Αναπληρωτή του Αντιδημάρχου κ. Εμμανουήλ Καρρά τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Βασίλειο Δαμιανίδη του Στυλιανού και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω καθ’ύλην αρμοδιότητες:
1.Της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών
Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των κάτωθι τμημάτων:
α. Υποστήριξης των Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
β. Δημοτικής Κατάστασης & Ληξιαρχείου
γ. Αλλοδαπών & Μετανάστευσης
δ. Ανθρώπινου Δυναμικού & Διοικητικής Μέριμνας.
2. Της Δ/νσης Κ.Ε.Π.
3. Της Δ/νσης Υπηρεσίας Δόμησης ( Πολεοδομία )
Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των κάτωθι τμημάτων:
α. Έκδοσης αδειών Δόμησης & Πολεοδομικών Εφαρμογών
β. Ελέγχου Κατασκευών
4. Της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού
εκτός του Τμήματος Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Πολιτισμού.
Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των κάτωθι τμημάτων:
α. Κοινωνικής Πολιτικής & Πολιτικών Ισότητας των Φύλων
β. Προστασίας & Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.
5. Της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας
6. Του Τμήματος Αγροτικής Παραγωγής & Αλιείας της Δ/νσης
Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
7. Του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
Γ. Ορίζει Αντιδήμαρχο και Αναπληρωτή των Αντιδημάρχων κ.κ.Κων/νου Πασσαλή και Αναστασίου Κακαρίκα τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Τριαντάφυλλο Καραζαφείρη του Προδρόμουκαι μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:
ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΉΜΟΥ
1. Δ/νση Ποιότητας Ζωής, Καθαριότητας & Περιβάλλοντος.
Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των τμημάτων:
α. Καθαριότητας, Ανακύκλωσης & Διαχείρισης οχημάτων
β. Ενέργειας, Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας, εκτός του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας και των αρμοδιοτήτων:α) ελέγχου και διαχείρισης των υπογείων και επιφανειακών αρδευτικών υδάτων,β) ελέγχου της εκτέλεσης
εργασιών για την ανεύρευση υπογείων υδάτων και έργων αξιοποίησης υδάτινων πόρων και γ) εξέτασης των αιτήσεων για τη χορήγηση αδειών χρήσης νερού και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης υδάτινων πόρων του Γραφείου Προσατσίας
Περιβάλλοντος & Υδροοικονομίας.
Δ. Ορίζει Αντιδήμαρχο και Αναπληρωτή του Αντιδημάρχου κ.Βασιλείου Δαμιανίδη
τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Κων/νο Πασσαλή του Νικολάου και μεταβιβάζει σε αυτόν
1. Τις κατά τόπον αρμοδιότητες που έχουν σχέση με την ευθύνη της
λειτουργίας των Αποκεντρωμένων Τμημάτων & Γραφείων της
Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
2. Τις καθ’ύλην αρμοδιότητες:
α. Της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης εκτός από το Τμήμα Αγροτικής Πολιτικής & Αλιείας.
β. Του Τμήματος Αδειοδοτήσεων & Ρύθμισης Εμπορικών
Δραστηριοτήτων ( υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων. Λαϊκές αγορές, ίδρυση & εγκατάσταση καταστημάτων & Επιχειρήσεων,Πλανόδιο εμπόριο, άδειες εμπορικών & γενικών επιχειρηματικών
δραστηριοτήτων κ.λ.π.)
Ε.Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αναστάσιο Κακαρίκα του Ιωάννηκαι μεταβιβάζει σε αυτόν τις κατά τόπον αρμοδιότητες των Αποκεντρωμένων Τμημάτων & Γραφείων της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΗΛ.ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου