11 Φεβ 2012

El pueblo del culo (μέρος β)


 Η δήλωση ΣΟΚ λοιπόν του Μπουτάρη, δεν ήταν και τόσο ΣΟΚ. Έκανε τζέρτζελο στην τοπική TV βέβαια, και έδωσε την ευκαιρία σε διάφορες δημοκρατικές δυνάμεις να τρίξουν την αξιοπρεπή Χακλιδικιώτικη οδοντοστοιχία τους στο δήμαρχο Θεσσαλονίκης. Όσων αφορά στην οδοντοστοιχία του Παγχαλκιδικιώτικου Συλλόγου Θεσσαλονίκης, θα θέλαμε να του φέρουμε υπόψιν οτι τη Θεσσαλονίκη διοίκησαν ως δήμαρχοι κατά το παρελθόν, οι Καλλικρατειανοί Μηνάς Πατρίκιος και Θεοχάρης Μαναβής. Δεν είναι στις αναφορές σας; δεν πειράζει, γιαυτό είμαστε εμείς εδώ, για να τις ανανεώσουμε. Παλαιοκαλλικρατειανοί, είπατε, πως είναι; Νεοχαλκιδικιώτες εμείς, χαρήκαμε...
Και μετά τις συστάσεις, ας γυρίσουμε στα κόλπα του Μπουτάρη.

Ο Μπουτάρης λέει κάτι πολύ απλό: Χαλκιδική, αναπτύσσεσαι απο μένα (με λεφτά των δημοτών δηλαδή) και απο την άλλη μου αποσπάς τουρίστες, ή τουλάχιστον δεν κάνεις τίποτα για να μου τους στείλεις και σε μένα, παρότι γίνεσαι γνωστη σα προορισμός μέσω της γειτνίασης με μια μεγαλούπολη (και με αεροδρόμιο). Ιερή αγανάκτηση.

Ολο αυτό είναι τελικά ένας υπέροχος αχταρμάς, ο ποίος όμως αποκωδικοποιείται σχετικά εύκολα.
Το περί ανάπτυξης είναι η μπλόφα του Μπουτάρη, την οποία γραπώνει στον αέρα ο Λαφαζάνης και του απαντά. Σωστά του απαντά, αλλά ελλειμματικά. γιατί; θα το δούμε σε επόμενη ανάρτηση. Ο Μπουτάρης ξέρει οτι κάποια στιγμή πρέπει να κατατεθεί ενα σοβαρό μητροπολιτικό σχέδιο για την Θεσσαλονίκη, και αυτό δεν μπορεί να έχει απ' έξω το "επίνειο" της. Αλλά με ποιόν να το συζητήσει; και αυτό είναι το άλλο θέμα που θίγει ο Λαφαζάνης, οταν αναφέρεται στον επανακαθορισμό των δικαστικών ορίων, αλλά το θίγει και αυτό ελλειμματικά. Γιατί; Θα το δούμε σε επόμενη ανάρτηση.
Μου παίρνεις τους επιβάτες της Ryanair παραπονιέται ο Μπουτάρης, και κάνει λάθος, ίσως και πάλι ηθελημένα. Στους δικούς του το λέει, που παρότι έχουν την πανφτηνη Ryan να συνδέει τη πόλη με 7 προορισμούς, δεν μπορούν να την αξιοποιήσουν.
Να επωφεληθούμε και οι δυο, λέει, και το λέει πάλι στους δικούς του, οι οποίοι εκείνη ίσως τη στιγμή κατάλαβαν, οτι δεν είναι η Χαλκιδική των μηδαμινών υποδομών που παίρνει τους τουρίστες, αλλά η ανικανότητα της Θεσσαλονίκης να τους προσελκύσει απο τα 50 60 70 χιλιόμετρα μακριά από κει που βρίσκονται για μπάνια.
Που είναι η ιστορία της Θεσσαλονίκης, η αγορά, τα θεάματα, η αρχιτεκτονική, οι συγκοινωνίες, και η ενημέρωση προκειμένου ένας τουρίστας να σηκωθεί απο την ξαπλώστρα του το μεσημέρι να τραβηχτεί στην πόλη για κάτι ποιο "αστικό" και θα επιστρέψει στο βράδυ να κοιμηθεί στο δροσερό του παραθαλάσσιο τετράστερο; με το ΚΤΕΛ των 9, αφού αλλάξει δυο αστικά λεωφορεία, και αν διασωθεί απο τα πεζοδρόμια της συμπρωτεύουσας;
Ο Μπουτάρης άνοιξε ένα θέμα, ίσως και σε κακή για αυτόν στιγμή, και κανείς δεν άδραξε της ευκαιρία.
Κανείς δε μίλησε για την αναλογία 3/4 και 1/4 που ισχύσει για τις σεζόν, γεγονός φονικό για την τοπική οικονομία. Κανείς δεν μίλησε για τη συστηματικά καλλιεργούμενη αστυφιλία που καλλιεργείται με προκλητικούς τρόπους. Κανείς δε μίλησε για την περιβαλλοντική καταπόνηση της Χαλκιδικής και της παραγωγικής της αποδιάρθρωσης, αποτέλεσμα εν μέρη της τραγικής αναπτυξιακής πολιτικής η οποία προέρχεται σχεδόν πάντα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, από τη Θεσσαλονίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου